Ja, har jeg fått meg blogg da

Har i det minste registrert meg og fått brukernavn osv. Men her skal det nok skje ting etterhvert.

Som noen kanksje tok ut ifra navnet så er jeg rammet av strikkesyken, den som har mye til felles med kaos. Jeg holder på med så sinnsykt masse på en gang. Det er jo så moro når man får ferdig ting i hauger samtidig også🙂

28727_logo

Altså hadde jeg tenkt til å la dette være en blogg som for det meste omhandler håndarbid. Mest strikking for min del, men også litt hekling. Om litt skal jeg i gang å brodere bunad. Så det blir spennende. Regner ikke med at det er så mange innom her og ser allerede, så jeg skal finne noen få bilder å legge inn. Og deretter gjøre denne bloggen til miiiiin. Tenkte å starte bloggen med noen bilder som ikke har så mye med strikking å gjøre, men bilder som på hver sin måte sier noe om meg eller mine interesser:

tigerpus

Her er tigerpusen min. Han er fin han!!!

One thought on “Ja, har jeg fått meg blogg da

Legg igjen en kommentar

