Litt småstrikk jeg kan vise frem mens jeg somler med resten av bildene.

Babysett i bomull

Babysett i bomull

Dette er et babysett av oppskrifter fra Ravery. Det er en «Little sister`s dress, en «baby cap»og «Sartjees bootees» . Mottakeren var et sommerbarn, og settet er i str nyfødt.

lisefise

Dette er en tubelue for barn, fra drops design. I Eskimo. Har pulsvarmere til også. Populær gave til barn og ungdom, både jenter og gutter.

Ellers så har jeg mange prosjekter på gang nå, både julegaver, bursdagsgaver samt et par ting som er sånn utenom. Blant annet holder jeg på med en bolero/skuldervarmer  i sort kiten mohail med en tynn sølvtråd i. Det skal datteren min bruke på skoleball, så det er viktig at den blir lytefri🙂

Legg igjen en kommentar

