Litt mer småtteri.

Jeg hadde ikke noe kamera før jul, så jeg fikk ikke tatt bilder av særlig mange julegaver kan man si.
Men har litt som er fotografert på eierne sine da:

Varm lue i tre tråder ullgarn.

Varm lue i tre tråder ullgarn.

Her har jeg faktisk heklet litt:

Garn fra europris, Oda og Artic

Garn fra europris, Oda og Artic

Heklet av ukjent, men fint, ullgarn fra loppemarked

Heklet av ukjent, men fint, ullgarn fra loppemarked

Så har jeg strikket en skuldervarmer til datteren min,som skulle ha den på skoleball i dag. Den ble ferdig i natt….
Legger ved et par bilder av den også jeg:
(oppskrift funnet på Ravelry)

Kitten mohair og tynn sølvtråd

Kitten mohair og tynn sølvtråd

skuldervarmer2

2 thoughts on “Litt mer småtteri.

Legg igjen en kommentar

