Det nye året er godt i gang….

Jeg må innrømme at jeg er veldig positiv til veldig mye hver januar. Ting som skal bli bedre, ting som skal bort, allt jeg burde gjøre som jeg allerede har begynt å utsette.

Har lyst til å glemme alle MÅ tingene nå, og nyte at jeg har en stille natt med kjæresten i  sofaen ved sidenav.

Han sitter med et konsentert blikk inn i skjermen på sin nye baby-pc. Han er veldig søt. Kjæresten altså.

Fant noen flere blider jeg ville legge ut jeg.

Først ut er babyboots i str veldig nyfødt:

Har strikket drøssevis av disse, koselige gaver til folk som nettopp har fått vite at de skal bli foreldre osv.

Disse er strikket i grønt østlandsgarn og er pyntet med resirkulerte knapper fra mammas spennende knappeesker.

Oppskrift fra ravelry
Oppskrift fra ravelry

boots2

Og så har jeg laget enda en Calorimetry.Oppskriften finnes her:

http://knitty.com/ISSUEwinter06/PATTcalorimetry.html

Den ser slik ut, men den er en mellomting av fargen på de to bildene.

Har nytt kamera og prøver ut litt rundt dette med lys og sånn.Og da får man jo veldig forskjellige farger. Det ene  var med blits, og fjernet gultonene i garnet. Uten blitz forsvant alle rødtonene.

Spennende.

calorimetry

calorimetry

natt på deg

God natt

alle småkryp.



dscf0003_2

2 thoughts on “Det nye året er godt i gang….

  1. Fine sokker og Calorimetri. Kjenner til det der med farger som blir helt feile, det er håpløst å ta gode bilder uten skikkelig dagslys. Men nå går vi jo mot lysere tider heldigvis.

    Ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar

