Åh, nå har jeg fått dilla.

På blogging lizm.

Vel, jeg har lett litt rundt etter stikketing å fotografere. For det er jo ikke alt jeg lager som forlater familien, å nei da. Vi er en godt utrustet familie når det kommer til luer, skjerf, votter osv.

Jeg har tatt bilder av noen av familiens favoritter. Ting som brukes masse, og av alle.

Skal vi se her:  Disse er Thomas sine, og oppskriften er fra Knitty tror jeg. Disse brukes hver dag.

Fingervanter

Fingervanter

cooooolness

cooooolness

———————————————————————————————————-

Neste par ut er mine lilla hodeskallefingervanter. (langt ord) De har jeg egentlig ikke fått brukt så innmari mye, fordi den ene falt bak kisten i gangen og jeg fant den ikke før jeg skulle ommøblere pga juletre osv. Men har brukt dem masse den siste måneden da. Fant grunnoppskrift på Ravelry, og hodeskallemønster et annet sted på Ravelry.

ikke skumle, men pene

ikke skumle, men pene

bø!

bø!

**********************************

Neste favoritt er denne Calorimetryen.  Mønster på den er som kjent også fra Knitty.

Den er særlig fin til å bistå ved bad hair-days. Må jo bli kul på hodet med en slik.

Denne er strikket i Oda-garn fra Europris. Liker de grønne nyansene.

-)

weeee, grønt🙂

Også har vi det fine lilla sjalet mitt da…. Jeg bruker det som skjerf da, men det er sånn jeg liker å bruke det,og sikkert det Muffin hadde i tankene da hun publiserte dette fine, og enkle mønsteret på bloggen sin. Oppskrift ligger på Muffins Verden

Dette sjalet / skjerfet er heklet av to nøster Mohair Lux, fordi jeg ville ha det ganske stort.

mmmm.... sjaaaal.....

mmmm.... sjaaaal.....

skal2

Ja, det var alt for i kveld, takk for følget🙂

2 thoughts on “Åh, nå har jeg fått dilla.

  1. Hehehe, selvfølgelig🙂 Skal ha den klar til Rosalin skal sove i sengen sin for første gang helt alene jeg🙂

Legg igjen en kommentar

