Hurra for svigermor

Svigermor var så nusselig å plukke med seg raggegarn til meg

da ho var innom europris.


hjerte

Jeg ser selvfølgelig på dette som et hint om at svigers er kalde på føttene,

så da er jeg ikke en dårligere svigerdatter enn at jeg sporenstreks roter rundt i pinnekaoset mitt etter strømpepinnernr 4.

(jeg fant ikke et helt sett med samme lengde,men det gjør da slettes ingenting.)


garn1

strikketc3b8y1

Blir nok til to voksenpar, og sikkert et lite par eller to også.



De er på Gran Canaria nå, så det hadde vært moro om de kunne fått hvert sitt sokkepar når de kommer hjem. Svigers altså


Nei,det får bli nok for denne gang, jeg må også sove vetjæ.

monster-gothic-sheet1

Øv deg på det gothiske alfabetet så lenge.

5 thoughts on “Hurra for svigermor

  1. Husær,u du fikk deg en sånn super-tøff blogg a Tøsa? Meget imponert over hvor allsidig du er…..Go girl…

  2. Ja, jeg er utrolig allsidig vil jeg si. Og så koselig at du stikker innom da sjefstøsa :-)Ble ille nysgjerrijg på hva ho mor hadde strikka fornoe pent da æ?

  3. Hehe, svigers får kalde føtter;-) ja da er det bare strikke:-P hehe, nei altså, kan vel ikke få kalde føtter med en strikker i hus?!? Og den der monsteret på goth-alfabetet, den var bare søtest: elsker sånne monster<3

  4. Ja, ille nysgjerrig å se. Utrolig hva som kan kreeres ut av ett par knitting-sticks ass…vet jo det jeg som labber rundt i Lise-strikka sokker selv. Ser utvalget av LB-disign har eksplodert. Kjøres både kvalitet og kvantitet. Heia hjemmelaga.🙂

  5. Takk for det tøsefilla🙂 Og takk for at du er levende reklame,hehe

Legg igjen en kommentar

