Så mye å gjøre…..

Så da blir det lite tid til strikking.  Bare litt på kveldene foran tv. Jeg holder på med de sokkene til svigers. Svigerfars ene sokk er ferdig, og har begynt på en av sokkene til svigermor. Strikker annenhver jeg, for da blir det litt variasjon.

Ellers gleder jeg meg til å ta fatt på den fiskeluen fra Knitty. Den var jo bare helt herlig🙂

Sett noe så fantastisk morsomt da?

(linken til Kitty altså, ikke skumle fisken under her)

g_loomis_skeleton_fish

Jeg har også planer om en liten babykjole, men kan ikke skrive så mye om det ennå, fordi den vordende moren kan komme inn herog luske og snike🙂

Jeg har også strikket noen slike Evaluer de siste månedene, og legger ved et bilde av en av dem. Den eneste jeg har tatt bilde av. Den er strikket i villmarksgarn i min favorittfarge:

000041

Det var alt for i dag, nå skal jeg sove og gjøre meg klar for en laaaang jobbeøkt de neste tusen dagene. Nesten.

Her er dagens skummel-fine bilde

scary

hahahaha se på han der da🙂

Jeg vil ha en sååååååån!!!!!!

One thought on “Så mye å gjøre…..

  1. ÅÅÅÅ jeg vil og ha sånn dyr….en brå-tur til tannlegen først bare…vet ikke helt…trekking, filing eller reggis?
    Må strikke deg sokker til Alien-boots,a dine. Gleder meg uhemma til å se hva du kommer opp med for å matche dem…hehehe

Legg igjen en kommentar

