Det er vel ingen hemmelighet…

…at jeg er veldig svak for katter. Jeg har 3 selv, helt «vanlige» katter av rasen gatemix.

Hvis teorien om gjenfødelse er riktig,så er jeg villig til å vedde ganske mye på at fete, late og høyt elskede katter er eksepsjonelt

herlige mennesker som blir født på ny som katt. Som belønning for den de var i sitt forrige liv.

Jeg vil gjerne dele denne med andre kattefans:

Katten mine synes også denne er fin🙂

One thought on “Det er vel ingen hemmelighet…

  1. Denne var helt fantastisk Lise! Jeg og Oskar lo så vi nesten datt ned av kontorstolen, og måtte se den mange ganger🙂

Legg igjen en kommentar

