Pc`n funker ikke for tiden…

… og da får jeg heller ikke blogget.

Den må på verksted og bli lenge vekk fra mamman sin (meg).

Men jeg strikker da. Holder på med ymse ting til kollegaen sin bebis. Som skulle kommet for lenge siden. (Passer egentlig greit at bebisen er forsinket, for da rekker jeg å gjøre ferdig gavene)

En annen ting, som kanskje er litt positivt,er at når pcn streiker så får jeg lest. Holder på med «Menn som hater kvinner» av Stieg Larson, den er farlig vanedannende.

I tillegg til strikkingen så har jeg så smått begynt på bunaden min.

Jeg synes liksom ikke at jeg får til noe fint, men jeg broderer, tar opp, broderer, tar opp osv, på en nokså slitt prøvelapp. Jeg gir meg ikke, jeg SKAL ha bunad til veslas konfirmasjon!!!

Legg igjen en kommentar

