Fiske…. eh…lykke??

Her er min første fiskelue.

Har strikket 2,9 til etter dette, dvs en bitteliten en i str nyfødt, gjerne med et snev av prematur. (bilder kommer senere)

Så har jeg laget nesten helt ferdig en i str 3 -4 år, den er roooooosa. (jepsi pepsi, kommer bilde av den også. Hvis mamman til Nora tillater det så får jeg kanskje trykke bilde av Noras hode inni fiskemunnen.

Jepe / Bjørnstad (alt ettersom) får også ny lue, og den er vel rett i underkant av halvferdig. Ganske fornøyd med fargekobinasjonen, mørk brunfarge, mørk lilla og lyyyyyseblå.

Vel, tilbake til den første fisken da, dette er en restefisk faktisk, og sitter allerede på hodet til en liten vakker skapning ved navn Juliya.

fiskelue11

fiskelue2

fiskelue3

————————————————————–

Jeg har noen få prosjekte som trenger en siste hånd på verket, og før jeg aner ordet av det så har jeg massevis av bloggemateriale.

Og så vil jeg dele en hemmelighet. Jeg er jo ikke så ille jålete, og når jeg først er det så blir det å handle inn sminke og slik bare famling i mørket for min del.

Så for en stund siden tipset min gode venn Tutta om mineralsminke, og da foundation spesielt. Og i dag kjøpte jeg meg det endelig, og jeg virkelig gleder meg til i morgen nå jeg skal bli så fin så fin i huden min. Ble så fint tidligere da jeg testet ut herlighetene. Dette fikk jeg egentlig i gave fra sambo da, jeg fyller år til uka nemlig:

Fin kveld, glder meg til neste gang jeg skal blogge, for da betyr det at jeg er ferdig med alt som er NESTEN ferdig nå.

Vel hjem❤

Legg igjen en kommentar

