Jeg bøyer meg i støvet

Har sittet inne på Ravelry og siklet en stund nå. Jeg pleier å kikke litt på de  forskjellige designerne, og jeg er så utrolig imponert over hvor mye flott de lager. Jeg er jo ikke helt som den typiske strikker (hevdes det i bygda, det går gjetord om at jeg er en person av store motsetninger. Så i kveld snublet jeg over en helt vidunderlig, sprø, kreativ og utrolig talentfull designer ved navn Gail et-eller-annet som holder til i Nevada. (nevada er skummelt, der driver det amerikanske flyvåpenet på med hemmelige og skremmende ting. Tror jeg.)

Jeg får ikke til å sette inn linken herslik, fordi jeg er stuptrøtt og har tatt sovemedisin som funker helt fint just nu. Så jeg limer linken rett inn her og så satser jeg på at en evt leser finner ut av det. Og forresten, det som fascinerte meg mest av arbeidene hennes som var tovede vesker som skulle forestille hodene til eksene hennes, noe så fantastisk :-L

http://straightjacketknitting.blogspot.com/

Jepp, nå kan dere glede dere for jeg tekt til å tyvposte et bilde av den hodeveska

my-original-ex-bag-27

WEEEEEEHHH, SETT NOE SÅ INNI GAMPERÆVVA KULT NOEN GANG ELLER HÆ? hÆ? HARU? HARUELLER? HÆ?

(Fnise)

Men seriøst, det er jo helt rått.


Legg igjen en kommentar

