Ravelry, mitt skattkammer

Ravelry er virkelig en perle blant strikkenettsteder.

En enorm ressurs og inspirasjonskilde. Jeg har brukt noen timer der i dag, og funnet masse jeg vil lage. Egentlig har jeg nok av prosjekter i gang allerede, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg vil meg selv så vondt at jeg frister meg selv…

Her er litt av hvert småtteri som jeg har latt meg begeistre av i dag.

Herlighetens hånddukker som ikke ser ut som en føkkings søt bamse eller kanin eller whatever. Her ser vi en gotherdukke og en pønkerdukke.

Kan beskues i sin helhet her:

http://www.woollythoughts.com/mental/dollsandpuppets_000001.htm

Cyklop og medusa🙂

Her er en gotherjente, fra samme dama.

Se for noen lekre knestrømper. Jeg vil ha.

Her er noen laaange pulsvarmere i samme gate:

Oppskrift her

http://www.therunningyarn.com/2008/03/punk-rock-corset-gloves.html


Også fant jeg et herlig alpakkagarn. Bare se her:

Uendelig mange flere fargevarianter her:

http://www.flickr.com/photos/atimetodye/3357713027/in/set-72157600684476713/

Som sagt så setter jeg uendelig stor pris på Ravelry. Jeg har funnet oppskrifter og inspirasjon til haugevis av prosjektene mine der.

Ravelry, jeeeeej


2 thoughts on “Ravelry, mitt skattkammer

Legg igjen en kommentar

