Jada, jeg strikker…

Men jeg får ikke gjort ferdig noe. Det er ulempen med å holde på med altfor mange prosjekter samtidig.

Dagens håndarbeid:

  • Strikking: Ingen aktivitet
  • Brodering av bunad: Ingen aktivitet
  • Hekling: 6 lapper til lappeteppet / sengeteppet / babyteppet (kommer an på min tålmodighet,men helst vil jeg at det skal bli sengeteppe til meg

Til lappene har jeg silt ut alle rester og små garnnøster. Mye av det er såpass små megder at det eneste de kan brukes til er lapper. Lappene er vanlige bestemorruter,og målet et at det eneste garnet jeg må kjøpe, er det jeg skal hekle sammen lappene med og til heklekanten rundt.

Garnet jeg har plukket ut passer mer eller mindre til heklenål nr. 5, de andre restene får hvile litt til frem til mor finner på noe smart til dem også.





Legg igjen en kommentar

