Håndarbeid i solveggen

I dag er det jo 1. Mai,og siden jeg er tillitsvalgt i fagforeningen på jobben, og en talsmann for våre flittige arbeidere, så har jeg selvsagt marsjert i hele dag, holdt apell og diskutert tariff til stemmen ble hes. NOT!!! og LOL!!!

Apropos LOL, se her:

funny-pictures-cat-has-something-in-his-whiskers

For ikke å snakke om her:

funny-dog-pictures-knit-baby-brother

Han hunden der er så søt, tror det går an å strikke en ekte hund han jo, LOL

Tilbake til dagen i dag. Jeg har sittet ute på verandaen med kaffe, saft og håndarbeid. Jeg fortsatte først på enda et bidrag til garncupen, helt til ånden plutselig falt over meg og jeg fikk intens lyst til å sy på bunaden. Så da satt jeg i flere timer og broderte og kosa meg. Fortsatte litt etter at jeg gikk innendørs også. Hvis alt går etter planen så har jeg en slik om ett år:

loken

Jeg skal ha den svarte. Fjortisen også. Jeg aner ikke hvem personene på bildet er, men de har fine bunader ihvertfall.


Jeg har også begynt litt på denne jakken fra Garnstudio. Den er til ei jente som skal bli født til sommeren. Jeg bruker ikke selvstripende garn men lager striper selv. Dette blir enda et restegarnprosjekt, og i friske fine farger. Får ta bilde når den blir ferdig.

25-1

Og så har jeg fått skille i dag. Ikke for at jeg bryr meg så mye om sånt, men jeg har nå engang fått det. Det er rødt da, og ikke brunt så det er sikkert borte igjen i morgen🙂

Legg igjen en kommentar

