Lite produktiv helg

Denne helga har det blitt dårlig med strikking. Jeg har stort sett brodert på bunaden min, noe jeg er veldig fornøyd med. Det går bedre og bedre for hver gang jeg tar fatt på den.   Det forsvinner en del hud på tuppen av venstre lang- og pekefinger, nå er huden tørr og ruglete der. Bortsett fra det så tror jeg at jeg skal slippe unna varige men.

Jeg har gjort ferdig ett bidrag til til garncupen på Din Hobby, det ble et par babysokker i Mai`s glade farger… (pjuk)

Her ville tigerpus også være med på bildet, og siden han er så pen så fikk han lov🙂

Dette var stort sett det jeg hadde å by på i dag, måtte den nye forestående uka være snill mot alle😀

2 thoughts on “Lite produktiv helg

Legg igjen en kommentar

