Rusk i maskineriet

Jeg maser og kjaser jo i tide og utide om hvor fantastisk det er med høst. Jeg hadde glemt at forkjølelse ofte er en del av høsten, men jeg husker det nå, for å si det sånn. Min manglende aktivitet på bloggen i det siste, skyldes altså en slik.

Det blir jo en del sofasliting når man har hue fullt av snørr og ekkelheter, så det har blitt produsert en del julegaver. Luer, pannebånd og votter. Har nemlig fyllt opp cortina-lageret litt, og da går det raskt unna med heklenåla. Litt strikking blir det også tid til, har 2 ulike fiskeluer på pinnene.

Meneh….. når formen blir bedre så skal jeg sy inn tråder, ta bilder og deretter BLOGGE!!!

Her er fandenskapet.

Men uansett så er forkjølelse ikke farlig, og jeg skal ikke klage. Av hensyn til alle de som har alvorlige og kanskje uhelbredelige sykdommer.

Ønsker alle en fin helg🙂

One thought on “Rusk i maskineriet

  1. Selv om forkjølelse ikke er det verste man kan få, er det jo ikke noe moro. Håper du har blitt bra igjen!

Legg igjen en kommentar

