…men noen hadde i vanvare kastet juletreet på søppelfyllinga.

Hadde ryddesjau i garasjen for noen måneder siden. Og vi var visst litt for grundige ser det ut til, for vi har kastet juletreet også. Vi har kjørt denne eviggrønne varianten noen år, mest av hensyn til våre tre pelsklædder som gar bananas med ekte trær.

Så da gidder vi ikke ha tre i år vi, vesla er jo uansett med sin far da.

Og jeg da, jeg er jo så dum. Inni granskauen korka i kraniet mitt. Jeg gjør gavene ferdig, og pakker dem inn. JOjo, men jeg glemmer jo for svingende å ta bilde av tingene først. Så nå er det masse fine ting som jeg jeg ikke får vist fram. 2 fiskeluer blant annet.

Har tatt bilder av ting som jeg endelig har fått HELT ferdig i dag.

Jeg fikk ferdig en heklet lue til i dag også, men den ble pakket inn så klart. Men jeg har laget en fiskelue til vesla, og den fikk jeg tatt noen bilder av da, heldigvis.

Denne er strikket i diverse fargevarianter av Rubin-garn fra Sparkjøp

Jeg er fornøyd med fargene😉

Jeg viste tidligere frem et par tøfler. Nå har de fått hver sin lilla blomst på, så i mangel av bildemateriale så blogger jeg dem også MED blomst:

Først litt småfrekk posering på den røde juleduken….

Grått eskimo til tøflene, lilla cortina til blomstene. synes de ble fine også jeg. Oppskriften finnes hos garnstudio. (mmmmmm……, garnstudio…….)

Og jo forresten, Oppskriften til fiskeluene har jeg funnet på http://www.knitty.com.

Takk for følget🙂

2 thoughts on “…men noen hadde i vanvare kastet juletreet på søppelfyllinga.

  1. Sånn kan det gå! *fnis* Synd med treet da.

    Synes du har strikket og heklet mange fine gaver. Og så får du ta med deg kamera på besøk etterpå og knipse det du glemte å ta bilde av før det ble pakket inn. ;o)

  2. Fort gjort! Gjorde det samme med et par sokker, men siden jeg er med i 52 ppIII, pakket jeg dem opp igjen og tok bilde av dem. God jul!