Ny besøksrekord, weeeeeh :)

I går, altså den 19.04 10, var det besøksrekord i bloggen min. 151 sidevisninger på ett døgn, det slo den gamle rekorden på 147 med ett nødskrik.

Så det har vært fest her i kveld da. Rasket til meg noen snåle folk på vei hjem fra byen, og vi har hatt et surrealistisk lite selskap her. Jeg tok noen bilder som jeg legger ut her, og de taler vel for seg vil jeg anta🙂

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/523d680b5a95808d92b5383c5e9330c06f4a4e1b

Bra fest Hvis du ikke var der så har du gått glipp av noe🙂

 

 

2 thoughts on “Ny besøksrekord, weeeeeh :)

  1. Hei Lise!
    Lenge siden jeg har vært her inne og her var det jo blitt så fjongt og fargerikt siden sist🙂
    Håper det er et tegn på at du har det bra!!?
    Moro med så mange besøk da, og slettes ikke rart med tanke på så mye fint du tryller frem med pinnene🙂

    Klem fra Anette

  2. Hei, takk for det du🙂 Håper alt står bra til med deg og knøttet i magen🙂

Legg igjen en kommentar

