Her er livets nøkkel

På vottene🙂

Dette egyptiske symbolet kan du lese mer om her

For å lage disse vottene så brukte jeg en mal på vanlige mønstervotter som jeg fant på Ravelry, og så fant jeg mønsteret på symbolet et annet sted på nett (husker ikke hvor) og blandet det sammen. Jeg har brukt Juvelgarn, under ett nøste i hver farge.

Dette paret er nå endelig gitt bort i gave, over en måned på overtid.

Det har blitt et par nye luer til gaveposen også, denne gang med oppskrift fra Garnstudio

Den sorte er i Eskimo, og den turkise/brune er i Simba fra Europris.

Til sist så har jeg strikket en hals til,  en av de jeg la ut oppskrift på for litt tilbake. Du finner oppskriften her

Denne er også laget i Eskimo / Vivaldi, pinner nr 10.  Forresten 2×2 ribbestrikk istedet for 1×1 som det står i oppskriften.

(og ja, jeg er klar over etterveksten, jeg har kjøpt hårfarge og alt, bare til å få ut fingern.)

Vel det var det, har fullført første uke som hundeeier, og det går igrunn ganske fint. Gleder meg til mange fine opplevelser med den flotte hunden🙂

Legg igjen en kommentar

