Jeg er så DUM!.

Denne ukas har jeg pakket inn og sendt avgårde massevis av hjemmestrikkede gaver. Bra det, men jeg har jo for helvete ikke tatt bilde av mesteparten. Hmfff.Har heldigvis en del ting igjen som skal pakkes inn, får håpe hjernen min gidder å være tilstede da i det minste. Jeg har tre par halvferdige votter å ferdistille,men vil gå helt greit. Fine blir dem også. Ett par setesdalsvotter til pappa, et par Urban nessecities og et par rillestrikkede votter fra drops. Skal se om jeg finner bilder fra oppskriften:

De urban necessities vottene fant jeg ikke noe bilde jeg kunne rappe med god samvittighet. Men drops- bildet skal jeg vel kunne finne:

Så altså, mitt mål er ett vettugt innlegg før jul. Med blider av G har laget. Har til og med laget verdens minste lue, en ekte prematurlue. For jeg skal snart hilse på verdens bittelilleste gutt som vill komme til verden litt før det som var avtaltog som han hadde skrevet under på.

Nå skal jeg sy i noen knapper og deretter legge meg. God natt

Legg igjen en kommentar

