Kreativitetstørke

Etter jul har jeg nesten ikke strikket. Eller heklet for den saks skyld. Typisk januar egentlig, jeg er ofte litt lat når det gjelder håndarbeid sånn rett etter jul. Tror jeg strikker meg ganske mett på grunn av julegavene.

På nyttårsaften heklet jeg to luer. Jeg har vist dem frem i tråden til Luegalskap på Hobbyforum, men jeg kan vise dem frem her også. Har et par andre luer klare også,men de må jeg fotografere først og sy inn tråder osv.

Mønster på disse luene har jeg ikke, bare ble til underveis. Synes det i gyldne toner ble ganske fin, mulig den blir min🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sånn, det var det. Legg merke til den fine pysjen min, som jeg fikk til jul. Jeg bruker den masse på dagtid også for jeg har vinterdepresjon og er generellt vanskelig å få start på.

 

Takk for følget, selv om det ble lite i dag🙂

Legg igjen en kommentar

