Sånn. Her er de elendige vottene!

Nå har jeg mast og mast om Bella`s mittens i en evighet. Så her er de. Skal lage minst ett par til, men i en halv størrelse tykkere pinner, disse ble litt i minste laget. Til meg da, og jeg har jo klubber og ikke puselanker. Men sikkert noen andre med klubber som vil ha dem etterhvert. Disse er strikket i Igloo. Dette garnet har nå kommet i en mykere utgave enn det gamle, så det ble slettes ikke så galt dette. Brukt pinner nr 5, og skal som sagt bruke større neste gang. Jo, de er strikket med magic loop, som jeg nå er så flink og behersker🙂

fargen er egentlig mørk plommelilla

Dexter kvalitetssikrer via nesen

Legger ved et par bilder av den pene dvergschnauzergutten vår som snart er ett år🙂

Schnaffentangens Miracle Man Dexter

5 thoughts on “Sånn. Her er de elendige vottene!

  1. Hahaha, og nå ser jeg at Dexter har en liten visuell gave til bloggens lesere.

  2. Oi, oi! Så fine votter!
    Nydelig farge og fantastisk mønster + en bedårende kvalitetsjekker. (c:

  3. Takk Monika🙂 Ble veldig fornøyd også. Gleder meg til å begynne på nye i gusjegrønt.
    Kvalitetssjekkeren er vakre gutten til mamman sin han🙂

  4. For en herlig bartefrans! =)
    Jeg hadde nok ikke sett «gaven» om du hadde latt det skli forbi i stillhet… *ler*

    Vottene ble jo kjempefine! =)

Legg igjen en kommentar

