Strikkekuriosa og inspirasjon.

Lurer på om jeg har ombesemt meg ang å rapportere den daglige strikkemengden.  Kan jo bare si noe om det hvis det er noe å snakke om lissom.  Så nå synes jeg at jeg bør informere om at jeg har strikket ferdig Bellas mittens🙂 Vurderer å straks legge opp til nye. Fant ut at jeg ikke har hjernekapasitet nok til å strikke to av dem samtidig, siden jeg da må følge to ulike mønstre, ett for høyre og ett for venstre vott.

Jeg skulle lage meg ny header i sta, så jeg surfet litt på bilder for å se om det var noe jeg kunne bruke. Nå valgte jeg allikevel ett av mine egne bilder, men du verden så mye fine strikkerelaterte bilder jeg fant. Viser frem noen jeg🙂

Denne er sykt fet!!!!

sprø farger

One thought on “Strikkekuriosa og inspirasjon.

Legg igjen en kommentar

