Havskum

Jada, jeg strikker fortsatt, men litt labert om dagen. Sånn er det, går i bølger med det aller meste.

Gjorde ferdig havskumsokkene til Tone M. i går.  Enkelt og fint mønster, lett å følge. Jeg modifiserte mønsteret bittelitt sånn at det ble enda enklere (for meg). Strikket i Ida strømpegarn på pinner nr 3.

Ser ulike ut her, men er ikke sånn i virkeligheten.

Har gjort ferdig nettbrett-etuiet som jeg har holdt på med en stund. Så ufattelig kjedelig, må ha vært noe det kjedeligste strikketøyet noensinne. Men nå er det ihvertfall ferdig. Ligger til tørk etter tovingen nå, og så blir det vel noen knapper etterhvert. Her er den ihvertfall. Oh emm gee.

Ikke noe fancy-schmansy, men det var slik bestillingen lød. så dah….

4 thoughts on “Havskum

  1. KJempefine sokker! Jeg har ikke fått prøvd med på de sokkene enda, men de står på to-do-sokkelista mi.

    Så nydelig Dexter er!❤

Legg igjen en kommentar

