Kaosteori

Teorien om at det blir kaos hvis man holder på med for mange prosjekter samtidig? Det blir ihvertfall kaos i både hode og strikkekurv når man har slike » kreative dager». Det hele begynte med at jeg gjorde ferdig en lue.

Helt enkel, plain, baggy lue. Fin til vår og høst ser jeg for meg. Måtte gjøre ferdig en lue nå, ligger jeg flere uker på etterskudd i Luegalskapen.

Så lette jeg etter knapper til nettbrettsoveposen fra forrige innlegg. Fant ingen så jeg boret hull i to velbrukte plekter og sydde fast.

Har deretter strikket ferdig en gusjegrønn Bellas mitten og begynt på en ny, lagt opp og strikket en halv selbuvott og begynt å strikke på en Thorpe.

Har også lagt opp og strikket 10 cm på en lilla blueberry waffel-sokk, fra tåen og opp. (ny erfaring) Så her blir ingenting ferdig på en stund tror jeg…

3 thoughts on “Kaosteori

  1. Den lua så deilig ut!!
    Jeg ligger også langt bak på luegalskapen, får satse på luestrikkelysten plutselig dukker opp, er jo en stund til slutten av oktober ennå…?

Legg igjen en kommentar

