Bomullsluer

Strikker veldig sjeldent med bomullsgarn. Jeg glemmer det, samt at jeg strort sett biter meg merke i oppskrifter som er beregnet på ull.

Jeg fikk i oppdrag å strikke en lue som kan brukes selv om det er varmt, så da ble det bomull da.  Jeg lagde to jeg, en strikket og en heklet. Av 100% arvebomull.

Samme mønster som forrige lue, men 4 runder rett mellom hullradene istedet for 3. Pinne nr 4.

Umerket bomull alt sammen. Heklenål nr 5.

For tiden strikker jeg på to andre luer, samt grå pulsvarmere til mann. 2 samtidig på stor rundpinne.  Har egentlig en haug prosjekter på gang når jeg tenker etter. Vi får se hvem av dem som får lov til å fullføres🙂

Nå skal jeg farge ettervekst, god helg🙂

One thought on “Bomullsluer

Legg igjen en kommentar

