Butikkeier

Fått meg nettbutikk hos Epla jo. Strikka stæsj heter den. Har lagt inn 16 varer, så nå ble det slunkent i gavelageret.  Får kjøpe gaver istedet, for pengene jeg evt tjener på butikken, haha. Eller strikke nye. Tror jeg går for den siste.

***

Lue nr 30 i luegalskapen er ferdig. Det er ca 16 uker igjen av året som denne greia skulle vare, og jeg har 22 luer igjen å strikke. Litt enkel hoderegning vil da vise at jeg ligger 6 luer på etterskudd. Jeg liker det ikke. Slettes ikke.

Lue strikket etter god gammeldags finne på sjælmetoden. Strikket i superwash og Labbetuss. Tror faktisk denne kan passe til alle hoder fra 4 år og oppover. Rart, men slett ikke umulig.

Gjort ferdig et par pulsvarmere til også. Samme oppskrift som de i forrige innlegg. Også disse er strikket to stk samtidig, med magic loop. Jeg elsker metoden faktisk.

Strikket av rester av Superwash. (bombe)

Skal nå forflytte mitt legeme til en stille plass i skyggen. (ja veldig sannsynlig t det blir stille her…)

Og jo, forresten, var innom Europris for noen dager siden, og da plukket jeg med meg litt mere garn. Trengte litt til det teppet jeg hekler på, og så tenkte jeg å teste babyullen.

Strikker fremdeles på halsen, convertible votter, sjal og en ny lue.

Nuh, veranda.

Legg igjen en kommentar

