Android fuzz

Jeg bor sammen med en som er over gjennomsnittelig glad i Android. Det er et evinnelig mas om android hver dag. Så for å glede androidfanen så strikket jeg en android-lue.

I live with someone who loves Android more than most people, so I knitted an android hat for him. Found the pattern on Ravelry.

 

Luemodellen er tilbake❤

Noe mer har jeg ikke å by på i dag. Foruten en trivelig telefon fra faren min som kjørte forbi et sted i Stavanger hvor de hadde posesalg av garn, og lurte på om han skulle kjøpe med. Jatakk🙂

Ha en fortsatt fin aften🙂

 

Thats all for today. I can tell you that I received a call from my father earlier. He was passing a big yarn sale and wanted to know if he should pick up some for me. Yes please.

2 thoughts on “Android fuzz

  1. Du kan godt få din pappa til å lære opp min pappa!😉 ALDRI i verden om pappa hadde nærma seg en butikk med posesalg på garn engang… Men papper er jo uansett verdens beste da😛

  2. Jeg er lettere sjokkert selv faktisk. Blir spennende å se hva han har fått tak i🙂

Legg igjen en kommentar

