Interiørspesial

Jeg har tatt en liten velfortjent pause fra luene. Vi har gjort om litt i stua, så jeg har bidratt med et par hjemmelagede detaljer. Stua mi blir lett litt trist, med grå vegger og grå sofa. Tenkte derfor å pøse på med klare farger for å live opp litt.

I `m having a break from the hats. We did some redecoration in our living room this weekend, so I wanted to make something new for decoration. My walls ans sofa is both gray, so I wanted to add some bright colors.

 

Lampeskjermen er heklet etter en oppskrift fra Pickles. Uklart bilde, kameraet og lyset ble ikke enige i dag.

Lampshade, pattern from Pickles .

 

Bare rester:) Ikke åpnet et eneste helt nøste.

Scrapyarn only🙂

«baksiden»

Jeg er veldig inspirert av klare farger for tiden, og ting som dette:

I get much inspiration from bright colors these days. Things like this:

Jeg vil fylle hjemmet mitt med farger, etter å ha surfet fargerike blogger en stund. Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å lage et digert pledd og flere puter.

I morgen er ferien min over, det er litt dumt, men samtidig veldig fint fordi det er så mange der jeg har savnet🙂

Ha en fin uke alle, spesielt dere som starter opp på ny skole🙂

 

 

4 thoughts on “Interiørspesial

  1. Rare tingen! Hadde akkurat sett den kuule lampeskjermen på pickles, og så hadde jaggu du laget den og. Grådig fin!! Jeg har noen «tomme» lampeskjermer etter at ungen herr sønn har demontert litt og tenkte på å surre garn rundt og rundt, på kryss og tvers. Men kanskje jeg kan hekle sånn og…

  2. Det gikk veldig kjapt å hekle. Under en time. På heklenål nr 8. Når det er mørkt, og lampen er tent, så ser det litt fønky ut med de stripene. Så jeg vil egentlig anbefale å lage den ensfarget. (men den er fin med stripene når lampen er slukket da)
    Du får bare sette igang, du har vel m som en del rom som trenger lys nå, ser jeg for meg🙂

Legg igjen en kommentar

