Nå har jeg to, så nå blir det putekrig

Ble inspirert av den forrige puta jeg lagde til å lage en til. Heklet denne gangen. Venninna mi Unni ble så glad da jeg viste ho den ferdige framsiden at ho faktisk skrek, hahaha.

Igjen gjorde jeg forsiden og baksiden forskjellig.

Brukte en gammel schtøgg pute som innmat. Bra at jeg, som kaster veldig mye saker som jeg ikke bruker lenger, faktisk har spart på utrangerte pynteputer.

Luegalskapen går mot slutten, 26. oktober er det slutt for min del. Gått litt tregt en stund igjen nå, men her er uansett nr 44 og 45.

Waffellue. Pinner nr 5 og ukjent garn fra posesalg. Denne skulle fjortisen ha sa hun.

Helt plain, tykk lue i Regnbuegarn og pinner 5,5. Tror jeg.

Nå mangler jeg 7 stk , og har hele 3 ulike luer på pinnene nå. I tillegg til maaaaaasse annet.

Da var det ikke noe mer jeg ville dele i dag, håper for min egen del at det straks er fler ferdige luer🙂

Ha en fabelaktig helg🙂

5 thoughts on “Nå har jeg to, så nå blir det putekrig

  1. Nyyyyydelig pute og så fine bilder, særlig det close-up-bilde av den smårutete siden! Rene interiømagasinet:-)

  2. Så fine puter du har laga Lise!! kan levende høre Unnis entusiasme.. hihi..
    Morro at du er på fargebølgen🙂
    Skulle du trenge flere puter i fargerike stoffer så står symaskinen min parat🙂 det tyter over av stoffer her..
    Syntes liksom jeg hadde strikka mye luer jeg, men du tar jo helt av.. har ikke fått det med meg fra starten av, men er det en konkurranse eller noe??

    klem

  3. Ikke akkurat konkurranse, men en morsom greie som noen gjør sammen inne på Hobbyboden. 52 luer på ett år🙂 ,Snart ferdig vettu, moro. Blir mye luer i julegavene i år ser jeg for meg.

    Jeg har en finfin symaskin selv, men dårlig med stoff. Har lyst til å dra på loppisraid og finne glorete, gamle tekstiler i lilla, turkis og orange, og lage et sånt fint lappeteppe som du har laget.

  4. Skikkelig flott fargeklatt av en pute du har laget.
    Flotte luer som alltid fra deg.
    Jeg har innsett at jeg ikke kommer i mål med luene jeg, og når jeg kasta fram meg det presset så begynte jeg plutselig å mekke luer igjen, så plutselig dukker det opp en lueinnlegg fra meg også.

    Hilsen AnnetteK,
    som driver å leser seg gjennom uleste bloggposter via Google Reader…

  5. Det er aldri en skam å snu. Og når man merker at lystbetonte ting skaper stress, da blir det liksom ikke noe moro. Men hurra for at du strikker likevel🙂

Legg igjen en kommentar

