Gaveverkstedet

Går unna i julenissens verksted om dagen. Nissemor strikker og hekler det hun er god for. Ligger forøvrig veldig godt an i produksjonen, det ser ut til at alle nissemors gavemottagere skal få en eller flere varme kroppsdeler i vinter.

Her har det vært et hyggelig gjensyn med en gammel favoritt,  Muffins heklasjal. Heklet som del i et sett til en liten frøken. Garnet er ukjent, men tror det er syntetisk mohairgarn og noe annet syntetisk rosa garn fra posesalg.

 

Luen er strikket etter eget hode. Lagde en dusk, og det viste seg å være noe jeg trenger å øve litt mer på. Er det mulig å knote så mye med noe som barn mestrer helt utmerket.

 

 

Jeg har brukt restegarn og laget ankelsokker / nattsokker. Til herre. Noen som ønsker seg det se. Oppskrift fra min egen kjære hjerne, str 45. Forhåpentligvis.

 

 

Sånn, nå skal jeg vende tilbake til strikkingen. Fri i dag og koser meg.

Ønsker alle en rolig adventstid videre🙂

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

