Forkjølelsesblogging

Er potte tett og i råtten form, så jeg prøver meg på litt blogging. Strikking kan jeg godt drive med mens jeg er syk, så da gjør jeg det til gagns. Akkurat nå strikker jeg vekselsvis på genseren fra forrige innlegg, og et deilig babyteppe i alpakka. Var innom en butikk nylig som solgte ut alt sitt garn fra Sandnes, så da plukket jeg med meg litt jeg.

4 limegrønne og 3 mørk brune nøster med alpakka, to blå og to grå nøster Alfa og to grønne Kitten mohair.

Genseren begynner å ta form, har nettopp startet på arm nr 2

Laget en lue til, nr 7 av året. Boblehuen. Morsom oppskrift. Her. Strikket i regnbuegarn. Uklart bilde, ja jeg vet det. Jeg er syk og orker ikke styre med det.

 

Sånn, da ble det innlegg i dag da, nå skal jeg hvile meg🙂

 

2 thoughts on “Forkjølelsesblogging

  1. Hm, det er en herremann som skal ha den. Vet ikke om han er så begeistret for leggvarmere gett:/

Legg igjen en kommentar

