En smak av vår

Vårsola og de lyse dagene bringer med seg glede, inspirasjon og virketrang. Alle tunge rutiner forvandles til lekende lette pieces of cakes. En ny start hvert år🙂

Har strikket ferdig genseren, den skal bare monteres nå så er den klar for levering. Og da vanker det tattoo på meg🙂 Liker sånn «bytte tjenester / varer » greie. Alt vi ikke trenger å blande penger inn i er fint. D genseren var ferdig så hadde jeg kraftige lueabstinenser, så jeg måtte lage et par i full fart.

Den øverste er i Alpa og mønsteret har jeg hermet etter Jannicke som jeg jobber sammen med. Det er liksom vaffelmønster nederst og glattstrikk over der.

Den andre lua er i iglo og er heklet etter min egen oppskrift. Som forøvrig er publisert her på bloggen tidligere.

***

I anledning det fantastiske vårværet som dro vi en tur ut på Mærrapanna i dag, og jeg tok noen bilder med Retrocamen på telefonen.

Og, *smelt*, se hva jeg fant i gågata🙂

Flere burde lage sånn fint i byene rundtomkring🙂

2 thoughts on “En smak av vår

  1. Fine bilder🙂 og det treet i gågata med den strikka halsen på seg, jeg liker den. Jeg tenker på deg hver gang jeg ser den.

Legg igjen en kommentar

