Milepæl

Ved å gjøre ferdig den genseren, Arne & carlos redesign av Cortinagenseren fra 1956, så føler jeg at jeg har kommet inn i en ny æra når det gjelder strikking. Dette er den første genseren jeg har strikket til en voksen, og det hittils største prosjektet med mønsterstrikk. Jeg måtte i tillegg lære meg å strikke mønster på vrangen, noe som var litt… spesielt.  Så for å oppsummere, det gikk mye raskere enn jeg hadde trodd, jeg mistet ikke interessen underveis, jeg strikker mer enn gjerne denne genseren igjen, og jeg prøver meg gjerne på andre gensere / jakker til voksne igjen

Garnet er Falk fra Dale

Aner ikke om bildet funker, jeg er vanvittig trøtt og ser veldig ukalrt akkurat nå.

Mottageren ble fornøyd, og den passet veldig fint.

 

God natt🙂

4 thoughts on “Milepæl

  1. Takker, traff på den nye eieren tilfeldig i dag, og han hadde den på😀

Legg igjen en kommentar

