ett par sokker i det minste

Tenkte jeg skulle prøve å blåse litt støv av bloggen igjen. De siste månedene har vært svært lite preget av inspirasjon, egentlig ikke preget av noe som helst, når jeg tenker etter. Et og annet strikkeplagg  har blitt ferdig og gitt videre uten at det blir vist fram her, men stort sett har  hendene ligget i ro.

Forresten, jeg har strikket en halv nøstebarndress, og så plutselig forsvant oppskriften. Det haster litt med å få den ferdig, den MÅ være klar til jeg reiser på ferie. Så nå venter jeg på at en ny oppskrift kommer i posten.

Og et par sokker har jeg gjort ferdig. Legg merketil mine «nye» plastryer som jeg har på verandaen. Bringer frem minner fra verandaen i barndomshjemmet mitt.

Disse er strikket av Drops Delight på pinner nr 3. Størrelse 40. Og de er så lette, garnet veier ingenting nesten.

Kunne sikkert gjort en litt større innsats med å lage en noe mer flytende fargeovergang når jeg byttet nøste. Har strikket begge sokkene samtidig, med magic loop.

Nå stikker jeg snart utenlands, så det skulle ikke overraske meg om det ikke ble noe nytt innlegg før etter ferien.

I så fall så må alle ha en fin sommer🙂

2 thoughts on “ett par sokker i det minste