Tid for votter

Er vel ikke tid for å iføre seg votter riktig ennå, men kanskje på tide å lage noen?

Mirrevirre, som forøvrig er en utrolig talentfull håndarbeidsutøverske, har laget en oppskrift på knallfine votter, som jeg har planlagt å lage en stund.

Laget av Tuva garn fra Marks & Kattens. Laget på to kvelder, to votter samtidig med magic loop.

Nå strikker jeg på en herregenser igjen. Har kommet godt igang så jeg tror jeg kommer til å få denne ferdig ganske kjapt. Men kjenner jeg meg selv rett så må jeg ha noen småprosjekter på gang ved siden av også.

Takk for besøket, ha en fortsatt fin onsdag!!

2 thoughts on “Tid for votter

  1. Fantastisk pene votter Lise!! Nå ble jeg inspirert til å strikke meg noen herlige halser, siden det er det eneste jeg kan.

  2. Ja du Marit du Marit. Kan du strikke hals så kan du automatisk også strikke masse annet. Luer for eksempel. Tenk så glad jøden hadde blitt da æ. Jeg har jo laget oppskrift på en enkel og fin lue, da kan du bruke samme garnet og pinnene som på halsen, men du trenger strømpepinner i tillegg i samme str. Kjøp det og ta med på jobb så kan jeg vise deg🙂