Osloanorakken.

Jeg er sent ute med å lage denne. «Alle» har laget minst en, om ikke enda fler.

 

Oslo-anorakken fra Pickles. Jeg brukte Big Merino fra Drops, mest fordi det kan vaskes i maskin og det er en fordel når det er barnetøy. Jeg synes ikke den var bare lett å lage, jeg traff på flere utfordringer underveis.  Det ble en heftig opprekking av bærestykket etter at jeg lagde åpningen på baksiden. I tillegg ble det litt surr med fellingene.  Knapphullene greide jeg også å gjøre litt feil på. Men alt i alt ble jeg fornøyd med resultatet. Snart skal den gis bort til en liten bursdagsjente🙂

En liten presserunde med strykejernet nå, så er den klar for den nye eieren🙂

2 thoughts on “Osloanorakken.

Legg igjen en kommentar

