Hekleluer og bittesmå babytøfler

Du vet hvordan ting som man pleide å kose seg med, og finne glede i, av og til ikke føles spesielt lystbetont lenger? Over tid? Jepp. Akkurat sånn har jeg hatt det nå en stund. Jeg har både strikket og heklet, men i et mye mindre omfang enn tidligere.

Jeg har surret rundt her nede i mørket ganske lenge, og har nettopp funnet stigen opp til lyset igjen. Jeg vil anslå at jeg er halvveis oppe nå.

Jeg er nesten ferdig med en stor herregenser, jeg har brukt utrolig lang tid på den. Mye lenger enn jeg pleier. Så for å gi meg selv følelsen av mestring så har jeg laget noen småting som var kjappe og enkle å lage. Her er tre heklede luer:

Brukt litt restegarn og sånn da vettu.  Det er alltid et pluss.

***

Fant en griseenkel oppskrift på babytøfler på Ravelry. Jeg brukte litt tykkere pinner enn det oppskriften sa, og det var lurt. Disse ble nemlig urolig små. Tror ikke jeg kjenner noen som har så små føtter jeg.  Men de  ble fine synes jeg.

ROOOOSAAA.

Da skal jeg klatre enda noen trinn opp den stigen, og legge enda litt mørke bak meg.

Takk for at du stakk innom🙂

One thought on “Hekleluer og bittesmå babytøfler

Legg igjen en kommentar

