Snøkrystaller

Nå ser jeg rødt, bokstavelig talt.  Denne herregenseren er nesten helt rød, og jeg har holdt på med den i en liten evighet.

rodgenser1

Genseren er en hybrid, mellom en modell i heftet «Klassikere» fra Sandnesgarn og en modell fra Dalegarns hefte «OL-kavalkade».  Det er en herremodell i str. XL.

rodgenser3

Strikket i Sportsgarn.

Synes snøkrystallene ble fine, nokså nostalgiske disse her.

rodgenser4

***

Nå har jeg et lite lager med småstrikk som jeg kan gi bort til jul, så jeg strikker nå på en kremhvit Skappelgenser til ungdommen i huset. Har et halvt forstykke og begge armene igjen før den kan brukes. Strikker litt på andre ting innimellom også, sånn at jeg får følelsen av å få ting ferdig av og til. (Og nå koser jeg meg med følelsen av at den store genseren er ferdig )

Jeg ønsker alle en fortsatt fin adventstid, og slutt med det stresset!

 

 

One thought on “Snøkrystaller

Legg igjen en kommentar

