Håndtein

Jeg vurderer å kjøpe håndtein. Jeg har bare såvidt prøvd å spinne garn med rokk, og det var da komplisert nok synes jeg. Ser for meg at det er ganske tidkrevende. Fant en fremgangsmåte her, som virker ganske grei:  http://www.fiberandart.no/blog/?page_id=777

Leverandøren DyakCraft har veldig fine håndteiner, de er nesten et lite håndverk i seg selv, se her

Har du noen tips?

One thought on “Håndtein

  1. Jeg har veldig lyst på en slik håndtein. Har vært inne på siden du anbefaler, men kan ikke finne den. Hvor kan jeg få kjøpt den? Mvh, Inger.

Legg igjen en kommentar

