Stashbusting

Jeg har en halvfull sekk med det deiligste, mykeste mohairgarn i flotte farger.  Garnet heter Aarlan Mohair, og passer perfekt til store, lodne sjal / skjerf.  Det gikk med ca 2 1/2 nøste à 50 gram til mitt prosjekt.

Jeg lagde det ved å legge opp tre masker, for deretter å øke 1 maske, ved hjelp av et kast, innenfor første maske på hver omgang.

20140403_162553

 

 

20140403_163019

 

 

 

 

Jeg har endelig strikket ferdig genseren som jeg har holdt på med i vinter. Det har gått litt i rykk og napp, men nå skal jeg bare kjøpe to knapper, og så skal den monteres🙂 Jeg skriver litt mer om den når den er helt ferdig🙂

 

genser

 

 

Ønsker alle en fortsatt strålende ettermiddag🙂

Legg igjen en kommentar

